sobota, 7 czerwca 2014

Na początek

                        Witam wszystkich serdecznie!
     Na początek może powiem, że nie jest to mój pierwszy blog. Prowadziłam ich wiele, zazwyczaj były to blogi z opowiadaniami i artykułami. Nazywam się Zosia i jestem początkującą dziennikarką, która zawsze ma bardzo wiele do powiedzenia. Postanowiłam podzielić się moimi poglądami na niektóre sprawy w formie felietonów, artykułów, reportaży, recenzji...
     W dziennikarstwie także nie jestem nowa. Od trzech lat pisanie stało się moją pasją. Byłam redaktor naczelną szkolnej gazety "Elektrowstrząs" oraz "ElektroNews". Razem z ekipą zdolnych dziennikarzy sami, od podstaw tworzyliśmy każde wydanie w szkole. Zdobyliśmy wiele nagród, ale nie to jest najważniejsze. Najważniejsze jest to, że zdobyłam wiele doświadczenia i poznałam wiele wpływowych ludzi, co w dzisiejszych czasach, niestety zdaje się być najważniejsze.
     Od października 2014 roku zamierzam studiować dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Wrocławskim.
     Nie przedłużając, jutro pojawi się jakiś artykuł. Pozdrawiam wszystkich!

P.S. Proszę mi na razie wybaczyć "spartański" wygląd, ponieważ w blogspot jestem nowa i muszę się tu odnaleźć. Z góry dziękuję za zrozumienie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz